fredag 8. juli 2011

Vannapport

I dag har me trent litt vannaport samtidig som eg prøvde å få fine bilder av dei i arbeid, men det var ikkje så lett viste det seg. Eg legg no ut nokre av dei eg tok likevel. Treninga var bra og begge to var flinke ;) Silva trener no med tyngre og større dummy for å lære henne å kunne gape over større objekt og måtte halde og bære tyngre. Grepet hennar blir stadig betre, men eg synes fortsatt ho bærer litt slapt slik at ho har lettare for å "miste" dummyen. Har og trent litt med dummy med rypevinger på i dag og det gjekk fint.


Sitt så fint og ventar på kommando "apport"

Ingenting å sei på vannpasjonen

Har den snart no

Like før

Har han!

Full fart inn for å levere

Snart på land no

Her kjem eg, men no er eg trøtt altså ..."


Jippy. Ny apport

No er eg i gang

Har den
"Her har du den"
Thessa kan, og:







 

1 kommentar: